×

Kan ik ook achteraf betalen?

Jazeker kan dat! Kekkeleggings.nl heeft een overeenkomst met Klarna en deze voert voor Kekkeleggings.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Klarna houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.

Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Wanneer je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, raden wij je aan om contact op te nemen via  info@kekkeleggings.nl

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij proberen altijd (mits voorradig) binnen 24 uur te verzenden. Echter kan het zijn dat wij dit door drukte niet kunnen waarmaken en daarom houden wij altijd een bezorgtijd van maximaal 2 dagen aan.

Wanneer je op vrijdag na 16.00 of in het weekend besteld zal jouw pakket pas op maandag verzonden worden en dus op dinsdag afgeleverd worden.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

Je kunt je pakketje volgen met de tracking code die je in de mail vindt die je van ons krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Mijn bestelling is er later dan aangegeven. Hoe kan dit?

Het kan helaas voorkomen dat je bestelling door PostNL niet de volgende werkdag afgeleverd wordt. Dit kan komen door slecht weer, storingen, pech, etc. We hopen dat je hier begrip voor hebt. Heb je vragen over de bezorging van jouw pakket, bel met de PostNL Servicelijn: +31(0)900-0570 (EUR 0,45 p/m).

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd.

Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen. Mocht je toch een andere maat, kleur of product willen retourneer dan het bestelde product, deze zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst aan je crediteren. In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van PostNL) de volgende dag al in huis.

Indien je de bestelling wilt retourneren, vul dan het volledige retourformulier in en stuur deze met jouw pakket naar onderstaand adres.

RealShop
Blankenstraat 212
1018SH Amsterdam

Let op: Vermeld altijd het ordernummer wanneer je iets naar ons retourneert.

Alle goederen worden bij ontvangst geïnspecteerd. Artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. Wanneer kledingstukken beschadigd zijn of anderszins in onacceptabele staat verkeren, worden ze weer naar je teruggestuurd. Binnen 14 dagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop.

We zijn niet verantwoordelijk voor kledingstukken die ten onrechte naar ons worden teruggestuurd. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.

Go Top